Reklamace, záruka a vrácení zboží
Zjistili jste, že obdržené zboží má ukrytou výrobní vadu? Oznamte nám to prostřednictvím telefonu nebo emailu a navrhneme Vám nejlepší možné řešení. Na mechanické poškození věci zákazníkem se reklamace nevztahuje. Obdrželi jste nekompletní balíček nebo zboží, které jste si neobjednali? Oznamte nám to prostřednictvím telefonu nebo emailu a navrhneme Vám nejlepší možné řešení.
Z našeho skladu vždy zasíláme zboží po vizuální kontrole a bez poškození, vždy dobře zabalené standardním způsobem, přepravce vyzvedává balíky u nás ve skladech. Obdrželi jste zboží poškozené přepravou? Oznamte nám to prostřednictvím telefonu nebo emailu a my za Vás reklamaci u přepravce nahlásíme. K vyřízení reklamace je nutné vše nahlásit do dvou pracovních dní od převzetí balíku. Ponechejte si prosím kompletní obalový materiál včetně vrchního obalu s adresním štítkem, jinak nebudeme moci reklamaci uplatnit. Vyřízení reklamace trvá max. 30 dní a na tento termín bohužel nemáme žádný vliv. Doporučujeme však zboží kontrolovat v momentu převzetí od přepravce a sepsat škodový zápis přímo s doručovatelem.
Záruka:
Záruku poskytujeme na zboží dle zákona 2 roky od převzetí zboží. Záručním listem je faktura, kterou najdete přiloženou v balíku.
Vrácení zboží:
Nejste s objednaným zbožím spokojeni? Můžete jej do 14 dní vrátit. Oznamte nám vrácení zboží prostřednictvím telefonu nebo emailu. Vracené zboží prosím zašlete zpět na naši adresu z faktury českou poštou obyčejným balíkem spolu s vyplněným protokolem, který najdete v našich obchodních podmínkách nebo Vám jej rádi zašleme emailem k vyplnění. Balík nezasílejte na dobírku.
Podmínky vrácení zboží do 14 dní:
Zboží musí být nepoužité, kompletní a bez známek používání, čisté a nepoškozené, v originálním obalu. Stejné podmínky platí i pro obal výrobku. Vrácení peněz proběhne do 14 dní na Vámi uvedené číslo bankovního účtu.